dimecres, 11 de desembre del 2013

EDUARDO, EL GUITARRISTA

El dimarts 26 de novembre va ser l'aniversari de la Leire i va venir el seu pare per tocar la guitarra.
Va tocar moltes cançons "flamencas" i ens ho vem  passar molt bé!  OLE!!!!



Els companys de la classe van dir: 

"Quan va venir el pare de la Leire vaig sentir alegria, hi havia una cançó que donava ganes de ballar. Com la meva família materna és sevillana estic acostumat a escoltar flamenc". A.Z.O.

"A mi em va agradar tot de la visita del pare de la Leire però el que més em va agradar va ser quan va tocar el "Romancero anónimo" perquè jo també la sé tocar". R.N.S.

"Cuando el padre de la Leire tocó la guitarra me gustó mucho. La música flamenco es muy chula, me sentí alegre y era muy guay cuando tocamos las palmas". C.P.A.

"Algunes cançons que va tocar eren alegres i altres tristes. També em va agradar quan ell tocava la guitarra i nosaltres les palmes". A.M.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada